Вірш
[18]
Вірші дитячі українською мовою для школярів, вчителів та школи. Віршований твір у якому зображені різні події та характери персонажів віршу
|
Твір
[69]
Твори украънською мовою - твір опис, твір роздум та розповідь про важливі події життя для 1-4, 5, 6, 7, 8 та 9 класів середньої школи та 10, 11 класу вищої школи
|
Мінітвір, мініатюра
[6]
Мінітвори - стислі зображення подій або описи на різноманітні теми
|
Українські диктанти
[3]
Cловниковий та графічні диктанти з української мови та літератури для дітей, школярів та вчителів
|
Діалог
[6]
Діалоги українською мовою - розмова між двома та більше персонажами або дійовими осібами
|
Розповідь
[12]
Твір розповідь - це художнє зображення подій сюжету розповіді та вчинків героїв твору від імені дійової особи чи письменника
|
Казки
[11]
Українські народні казки для дітей та дорослих, народна розповідь про надумані події
|
Привітання
[16]
Прикольні та смішні привітання зі святами, поздоровлення з днем народження, новорічні привітання та інші
|
Приказки, прислів'я
[10]
Українські прислів'я та приказки українською мовою про життя, добро, любов, дружбу, природу
|
ГДЗ
[0]
Для школи та школярів - готові домашні завдання, ГДЗ з різних предметів
|
Перекази
[1]
Перекази з української мови та літератури за творами відомих письменників
|
Диктанты
[2]
Диктанты на русском языке для школьников и школы
|
Сочинения
[33]
Сочинения для школьников по русскому языку
|
Головна » Файли » Твір |
20.04.2017, 00:53 | |
Існує дві системи пізнання дійсності: I. Система «об'єкт — об'єкт», у якій в результаті вивчення різних відношень між об'єктами (а об'єктом може виступати все: предмети, геометричні фігури, речовини, живі істоти, молекули, частини мови, слова, звуки, суспільство, людина, художні твори і т. д.) — часових, просторових, кількісних, причиново-наслідкових, динамічних — виробляються певні поняття, формулюються закони і закономірності, які виражають ці відношення. В цій системі розвивається наука. II. Система «суб'єкт — об'єкт», в якій процес пізнання виражається у формі ставлення суб'єкта до дійсності, до об'єкта, у формі емоційної оцінки . У цій сфері розвивається мистецтво. І в першій, і в другій системі відбувається пізнання дійсності. Ці дві системи в загальному процесі пізнання доповнюють одна одну, але в кожній із них і процес, і наслідок пізнання мають свої особливості. В обох системах діють розум і емоції, але по-різному. Як відомо, важається, що без емоцій неможливий пошук істини. Звичайно, в процесі дослідження якогось явища чи вирішення проблеми вчений може переживати і задоволення, і зневіру. Крім того, зовнішні обставини, навіть ті, що не мають прямого стосунку до наукової творчості, можуть сприяти або заважати їй. Так, наприклад, прогулянка, під час якої вчений почув спів жайворона, може значно підвищити його настрій і тим самим сприяти науковій творчості, але ні почуття вченого в процесі пошуків істини, ні спів жайворона не ввійдуть у результати роботи вченого (в його формули, закони). Навпаки, при формулюванні законів учений буде прагнути максимально усунути суб'єктивні моменти та емоційні оцінки. У діяльності письменника розум, рівень розуміння дійсності, вміння узагальнювати має таке ж велике значення, як і в науці, але тут відіграють велику роль і емоції, і не лише в процесі творчості як реакція на успіх або неуспіх, але і як засіб пізнання, як оцінка, в якій виявляється суспільна позиція митця. У вченого враження від співу жайворона не ввійде в його наукову працю (якщо, звичайно, жайворон і його спів не будуть предметом спеціального вивчення), а у письменника він може стати одним із важливих елементів твору, як це маємо в «Inter-mezzo» М. Коцюбинського. Роль розуму в процесі пізнання в обох системах незаперечна, але при цьому не слід применшувати і ролі емоцій. Буржуазні ідеологи тлумачать емоції як щось атавістичне, чуже людині XX століття. За цим стоїть прагнення пануючих у суспільстві класів перетворити людину в беземоційного механічного робота. Такого робота, позбавленого будь-яких емоцій і почуттів, в тому числі і любові до батьківщини, до людей, легше послати з автоматом проти непокірних, легше заставити воювати за чужі інтереси. І вчений, і митець, пізнаючи світ, відображають його: вчений у формі абстрактних понять, митець — у формі картин життя, тобто у формах самого життя, виражаючи при цьому своє ставлення до зображуваного через свою емоційну оцінку.
| |
Переглядів: 1118 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0 |
[13.08.2015] | [Привітання] |
Привітання з яблуневим Спасом (0) |
[29.12.2013] | [Твір] |
Твір опис на тему "Україна" (0) |
[22.02.2016] | [Сочинения] |
Сочинение на тему природа "Предсказывает облако" (0) |
[14.11.2017] | [Сочинения] |
Сочинение на тему "Германия - наш промышленный и торговый партнер" (0) |
[02.03.2015] | [Привітання] |
Привітання мамі з 8 березня (0) |
[24.07.2015] | [Казки] |
Казки про літо (0) |
[21.01.2015] | [Твір] |
Твір на тему "Зима" (0) |
[13.02.2015] | [Українські диктанти] |
Диктант для 6 класу (0) |
[22.12.2014] | [Привітання] |
Новорічні привітання (0) |
[23.02.2015] | [Твір] |
Твір на тему "Весна прийшла" (0) |
Всього коментарів: 0 | |